Prelegenci poprzedniej edycji

 Prelegenci poprzedniej edycji:

 Iga Maliszewska 1_do celow prywatnych
Iga Maliszewska dziennikarka i specjalistka ds. komunikacji, absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Jagiellońskim. W przeszłości współpracowała m.in. z RMF Classic, „Gazetą Krakowską”, Instytutem Spraw Publicznych w Warszawie i Islandzkim Czerwonym Krzyżem. Jest redaktor naczelną anglojęzycznego magazynu w ramach St. Gallen Symposium w Szwajcarii. Obecnie związana z Tesco Polska, gdzie jest specjalistką ds. komunikacji wewnętrznej. Tematem jej szkolenia będzie PR korporacyjny, a w szczególności PR wewnętrzny w korporacji o zróżnicowanej strukturze zatrudnienia (na przykładzie Tesco).

kpetlakdługoszKatarzyna Pętlak-Długosz – od ośmiu lat w branży Public Relations, absolwentka Zarządzania na UEK i Public Relations na UJ. Swoje doświadczenie zdobywała między innymi w spółce Uniwersytetu Jagiellońskiego działającej w obszarze wspierania innowacji i dostarczania usług dla life science. Współpracowała także z funduszami zalążkowymi inwestującymi w przedsięwzięcia na wczesnych fazach rozwoju. Pomysłodawca i od 2012 roku właściciel w Right PR , firmy specjalizującej się w dostarczaniu optymalnych rozwiązań w sferze PR w zakresie m.in. media relations, komunikacji wewnętrznej, budowy wizerunku oraz działań w mediach społecznościowych. Celem firmy jest realizowanie potrzeb klientów w ich profesjonalnej komunikacji z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym.
Członek Stowarzyszenia Wzmacniania Organizacji WZMACNIACZ.org.Prywatnie wolontariuszka w prozwierzęcej fundacji Stawiamy na Łapy, zapalona rowerzystka, mors i fanka zdrowego stylu życia.Poprowadzi dla was warsztaty: „Czy myślisz jak dziennikarz” – media relations w praktyce.


agnew

Anna Ganew współzałożycielka HarmoniquePR , odpowiedzialna za tworzenie strategii i zarządzanie projektami. W kampaniach dla klientów stara się łączyć „to co dobre” w social media z tradycyjnym PR-em i niestandardami marketingowymi, skupiając się na efektywności działań i zasięgu przekazu.  Poprowadzi dla was szkolenie z PR w branży modowej.


karolina kubalaKarolina Kubalastudentka, Członek Zarządu ds. Public Relations Europejskiego Forum Studentów AEGEE-Kraków 2013/2014. W 2013r. zainicjowała projekt „42 do szczęścia” stawiając przed sobą dwa wyzwania: pokonać Cracovia Maraton oraz pomóc podopiecznym fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty”. Od 2014r. z ramienia Capgemini Polska zaangażowana w inicjatywę Poland Business Run. W swojej działalności stawia na kreatywność, systematyczność i ciężką pracę, jednocześnie odnajdując radość w każdym działaniu.  „Jak zmieniać świat na lepsze? – PR akcji charytatywnych” to temat jej szkolenia.

 

 

 


    michal_grzebykMichał Grzebyk – PR Specialist, VanguardPR – marka należąca do Grupy Adweb. Absolwent Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. W skrócie – humanista z szerokimi horyzontami. Uzależniony od social media, zawodowo oraz w życiu prywatnym. Od lat praktycznie i teoretycznie związany z zagadnieniami public relations i CSR. Doświadczenie zdobywał m.in. w czasie kilkuletniej pracy w konsultingu, gdzie oprócz działań marketingowych zajmował się wizerunkiem przedsiębiorstwa.

 


prime time 2Anna Gumowska – CEO w agencji Prime Time PR, absolwentka socjologii na AGH, informacji naukowej na UJ i Public Relations na UEK.
Przygodę z branżą public relations rozpoczęła 9 lat temu. Realizowała kampanie dla takich marek jak NiQuitin, Golden Rose czy Wawel Service. Od 3 lat prowadzi własną agencję, która oprócz nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z mediami, realizuje dla swoich klientów działania w mediach społecznościowych i blogosferze.
Jej przepis na sukces to kojarzenie faktów i ludzi, dlatego do swojego zespołu dobiera tylko zaangażowanych i kreatywnych PR-owców. Prywatnie szczęśliwa mama i niepełniona wokalistka.
Podczas PR Camp poprowadzi praktyczne warsztaty z pisania informacji prasowych i artykułów branżowych zatytułowane „Jak nie trafić do kosza”.

 

 


gosciuMaciej Kafel –  przedsiębiorca i współwłaściciel firmy zajmującej się marketingiem internetowym. Sam o sobie mówi „Od kiedy pamiętam fascynowała mnie odpowiedz na pytanie co sprawia, że klienci decydują się na daną usługę a nie inną. Przez ostatnie paręnaście lat studiowałem różne zagadnienia ze sprzedaży, marketingu, psychologii, UX designu czy informatyki. Wiedza i praktyka pozwoliła mi opracować sprawdzone strategie pozyskiwania klientów. Na dzień dzisiejszy pomogłem przeszło 100 firmom znaleźć swoje miejsce w Internecie i systematycznie pozyskiwać nowych klientów online. W ostatnim czasie przyglądam się fenomenowi blogów, w szczególności w kategoria doboru treści i budowania społeczności wokół niego.” Pan Maciej przeprowadzi dla was szkolenie pt.: ” Blogowanie = Context + Content + Care”, a już teraz zapraszamy na jego nowego bloga http://www.how2blog.pl/.


zyta

Zyta MachnickaKonsultant ds. marki pracodawcy, trener i wykładowca. Krzewi ideę employer brandingu i pomaga przedsiębiorstwom w znajdowaniu najlepszej drogi do kandydatów.  Jest pomysłodawczynią i organizatorką EBMASTERS – ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu. Jest również pomysłodawczynią i opiekunem merytorycznym Studiów Podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie. Z branżą HR związana od ponad 8 lat. Przeszła drogę od rekrutera i team leadera w krakowskich agencjach rekrutacyjnych, przez project managera serwisów pracy, kierownika działu marketingu dla 4 firm HR do freelancera i przedsiębiorcy.
Autorka bloga CandidateExperience.pl. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.
Poprowadzi szkolenie pt „Pracodawca z krwi i kości – employer branding na co dzień.”

 kuba jugoKuba Jugo –  account executive w CluePR –  warszawskiej agencji public relation, specjalizującej się w obsłudze klientów z branży nowych technologii i usług finansowych, pracujący między innymi z PayPal na obszarze Europy Środkowo Wschodniej i Gumtree Polska. Z branżą komunikacyjną związany od prawie 6 lat. Wcześniej zajmował się profesjonalnie event managementem, realizując projekty dla klientów takich jak m.in. Microsoft, Bosch, Siemens czy Onet. Zaangażowany w działalność Fundacji Bezpieczniej w Sieci, z zaangażowaniem śledzący trendy w marketingu społecznym i komunikacji podmiotów trzeciego sektora.

 Podczas tej edycji PR-Camp poprowadzi szkolenie „Eventy jako jedno z podstawowych narzędzi kreowania marki. Kreacja i produkcja eventów promocyjnych.”

pannnŁukasz Salwarowski – Prezes Stowarzyszenia MANKO, dyrektor kreatywny Grupy SAPR, ekonomista i socjolog. Od 15 lat działa zawodowo i społecznie w obszarach, mediów, promocji, PR, edukacji, zdrowia w różnych firmach i organizacjach pozarządowych.
Jako prezes Stowarzyszenia MANKO zainicjował lub koordynował wiele ogólnopolskich i międzynarodowych kampanii społecznych tj.: Lokal BEZ Papierosa.pl, Polska BEZ dymu, Nie pal przy dziecku, Palenie jest słabe, RyzyKOchania, Przetestuj się, Pilnuj Drinka, Studiuj w Małopolsce, Go to Małopolska. Wydaje też gazety: Magazyn Studencki Manko, Obywatelski Kraków i Głos Seniora.
Jego działania zostały docenione na arenie ogólnopolskiej jak i międzynarodowej (wyróżnienia i nagrody: Biały Kruk, Laury Magellana, Złote Spinacze, Kryształy Soli, Promyk, Medal Obywatelski).
W latach 2008 – 2012 był także Dyrektorem Kancelarii Rektora i szefem promocji Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, a obecnie dyrektorem marketingu Uczelni Dietla. Od czterech zajmuje się także promocją polskiego szkolnictwa wyższego a także firm partnerskich zagranicą. Organizował m.in. targi uczelni polskich lub Dzień Edukacji Polskiej w Chicago, Toronto, Houston, Lwowie, Dnieprodzierżyńsku, Dublinie i w Kazachstanie. Obecnie przygotowuje kolejne kampanie społeczne, których celem będzie zmiana świadomości i zachowań społecznych.


dominikDominik Siepak – Wiceprezes Fundacji Mental & Business Academy, której celem jest kształcenie Polaków w zakresie inteligencji finansowej, a także w zakresie pracy z własnym umysłem, przełamywaniem barier, motywacją. Przedsiębiorca rozwijający obecnie 2 projekty. Od kilku lat związany z handlem, w którym to zdobywał doświadczenie z zakresu budowania własnej marki, marketingu i sprzedaży, zarządzania sobą w czasie, coachingu, rekrutacji i wielu innych. Przeprowadzi szkolenie „Personal Branding, czyli Ty jako marka”.


Informacje o innych prelegentach pojawią się już wkrótce!

.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *