Michał Grzebyk i Katarzyna Florek – Język giętki, a pomysłowa głowa czyli co copy musi wiedzieć, by umieć
DATA SZKOLENIA: 14 GRUDNIA (SOBOTA) GODZ. 17:00
Content Executive w ContentHouse
Miłośniczka dobrych treści, które z radością dostarcza Klientom. WordPress to jej najlepszy przyjaciel, a praca z tekstem – nie tylko ze względu na wykształcenie polonistyczne – sprawia jej ogromną frajdę. Wie jak pisać, żeby ludzie chcieli czytać i jak układać słowa, by czytelniczy spacer do puenty tekstu był prawdziwą przyjemnością.
PR & Content Marketing Manager w ContentHouse
Z zamiłowania humanista. Z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru PR-owiec i content marketingowiec. Teoretyk i praktyk działań w zakresie marketingu. Od dekady zawodowo zajmuje się tworzeniem treści marketingowych oraz strategii komunikacyjnych marek i instytucji. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. w agencjach Adweb i The Nets oraz realizując projekty w firmie consultingowej.