Aplikacje

Jak zaaplikować?

Chcesz wziąć udział w PR CAMP’ie? Rozwiązanie poniższego case’a wyślij na prcamp@aegee.krakow.pl.

Popularyzacja  portali społecznościowych oraz aplikacji mobilnych na smartfony zrodziła nowe możliwości. Każdego dnia korzystają z nich miliony ludzi. Jeden z trendów tej fali stanowi np. Instagram, coraz częściej wykorzystywany do tworzenia kampanii reklamowych.  Poprzez Twittera można w prosty sposób dotrzeć do ogromnej rzeszy użytkowników udostępniając zaledwie jedno zdjęcie i krótki opis. Trzeba jednak to robić w sposób przemyślany; podobnie jest z tworzeniem fanpage’ów czy wydarzeń na Facebooku. Wartość Social Media w działaniach PR nierzadko nadaje produktom i usługom nowy charakter oraz wzbudza zainteresowanie potencjalnych klientów, do których dostęp dotychczas był ograniczony.

Niedawno powstał Krakowski Szlak Street Artu. Podążając tą bezpłatną trasą, turyści mogą zwiedzać miasto podziwiając nowoczesną sztukę. Twoim zadaniem jest stworzenie planu wypromowania krakowskich murali. Zapisz założenia kampanii promocyjnej, opartej głównie na korzystaniu z Social Media. Skup się na jednym z nich, wybranym przez Ciebie. Im kreatywniej, tym efektywniej.

DSC_1148

 

Dodatkowo przekonaj nas w kilku zdaniach, że to właśnie TY jesteś idealnym kandydatem na uczestnika projektu PR Camp.

Wasze teksty wraz z danymi osobowymi (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania + uczelnia gdzie studiujecie/studiowaliście, czy potrzebujesz noclegu) prześlijcie na mail prcamp@aegee.krakow.pl

Powodzenia!

Koszt szkolenia podamy wkrótce!.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.